poniedziałek, 5 grudnia 2016

Tchibo Cafissimo #cafissimo #zapraszamnakawe

Lubię pić kawę. Uwielbiam ją pod każdą postacią, czy to espresso, czarna czy cappuccino.  Piją ją rano, w południe i zawsze wtedy kiedy poczuję na nią chęć. Smakuje wybornie w towarzystwie i z ulubionym ciastem. 
Dzięki uprzejmości Rekomenduj.to dołączyłam do szczęśliwych Ambasadorek Tchibo Cafissimo. Jestem bardzo zadowolona, bo dzięki temu mogę połączyć przyjemne z pożytecznym (degustację kawy,spotkania  i rozmowy ze znajomymi).  Zawartość otrzymanej paczki jest imponująca.





Zawartość paczki:
  • ekspres do kawy Cafissimo PURE,
  • 150 kapsułek kawy.



Moje spostrzeżenia
Jestem pozytywnie zaskoczona,bo ekspres jest mały, zgrabny, w sam raz na kuchenny blat, elegancki i łatwy w obsłudze. Do wyboru mam 15 smaków kaw w 3 rodzajach (caffè crema, espresso, kawa filtrowana). Podczas wyboru pierwszej kawy miałam duży dylemat, którą kapsułkę wybrać. Wybór padł na Cafissimo Coffe Intense Aroma. Kawa pyszna i łagodna w smaku. Zdecydowanie różni się od kawy przygotowanej w domu (rozpuszczalnej czy parzonej). Kawa z ekspresu smakuje jak z kawiarni. Pyszna.


A jakie jest Wasze zdanie o kawie Tchibo Cafissimo i ekspresie Cafissimo PURE?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Marisa testuje i poznaje świat , Blogger