sobota, 16 września 2017

Zdrowie kota zaczyna się z Purina One#3tygodniezone #purinaone #rekomendujto #widoczniedobre

Od dziecka lubiłam zwierzęta (miałam psa, kota, chomika, rybki itp) i ta miłość do nich trwa nadal. Jako dziecko nosiłam kota na rękach, opiekowałam się nim, karmiłam i lubiłam przytulać się do niego. Ta miłość trwa nadal - nie przeminęła, pomimo upływu czasu jako osoba już dorosła nie wyobrażam sobie abym mogła funkcjonować bez futrzaka. Teraz z przyjemnością, z dużą troską dbam o jego brzuszek, a to za sprawą pełnowartościowej karmy Purina ONE Bifensis Adult - mój kociak jest ambasadorem za sprawą rekomendujto.



Parę słów o Purina ONE Bifensis.
Produkty Purina ONE Bifensis zostały specjalnie opracowane przez dietetyków i lekarzy weterynarii, tak aby wspomóc rozwój kota na każdym etapie jego życia z uwzględnieniem jego indywidualnych potrzeb. Z upływem czasu wymagania żywieniowe kota będą się zmieniać w zależności od wieku, stylu i warunków życia. Formuła Bifensis zawiera, poddane obróbce cieplnej, bakterie kwasu mlekowego stymulujące produkcje naturalnych przeciwciał neutralizujących szkodliwe bakterie i wirusy - wspiera zdrowie od wewnątrz.

Dzięki Purina ONE możemy dobrać odpowiednią karmę dopasowaną do indywidualnych potrzeb kota m.in. Purina ONE Junior przeznaczona jest dla kociąt do 12 miesiąca życia (bogata w kurczaka i ziarna), Purina ONE Adult karma dla kotów dorosłych (bogata w łososia, kurczaka lub wołowinę z pełnymi ziarnami), Purina ONE Sterilcat karma dla kotów dorosłych po zabiegu sterylizacji (bogata w wołowinę lub łososia i pszenicę, Purina ONE Indoor jest przeznaczona dla kotów dorosłych przebywających w domu (bogata w indyka i pełne ziarna), Purina ONE Sensitive karma dla kotów dorosłych o wrażliwym układzie pokarmowym (bogata w indyka i ryż) i Purina ONE Coat&Hairball karma dla kotów dorosłych wspomagająca utrzymanie zdrowej skóry i pięknej sierści (bogata w kurczaka i pełne ziarna).




Jakie zmiany zauważyłam u swojego kota?
Mój kot należy do głodomorów, najchętniej to dobrze by zjadł i poszedł sobie spać. Karma Purina ONE Bifensis przypadła mu bardzo do gustu, zjada ją z apetytem do końca bez grymaszenia i często domaga się o więcej. Zauważyłam pierwsze oznaki zmiany w zachowaniu mojego kota, a mianowicie jego matowa sierść zniknęła, odkąd zajada karmę Purina ONE jego sierść stała się błyszcząca, gładka i bardzo miękka w dotyku aż chce się kocurka cały czas trzymać na kolanach i głaskać. Zauważyłam również, że kot ma zdecydowanie więcej energii i wigoru, teraz więcej się rusza, bawi oraz oczy ma bystrzejsze. Cieszę się, że kot jest zadowolony, karma mu bardzo smakuję, a ja mogę się tylko cieszyć, że dostarczam mu pełnowartościowy posiłek. Z czystym sumieniem polecam karmę Purina ONE. Cena jest przystępna, a zadowolenie kota jest dla mnie najważniejsze.


Cena
ok. 17 zł - poj. 800g

#3tygodniezone #purinaone #rekomendujto #widoczniedobre



3 komentarze:

  1. Gdy posiadamy kota to faktycznie dość istotne jest to, aby go dobrze wychować. Osobiście spodobał się wpis o kotach w https://mojemieszkanie.ovh/norweskie-koty-lesne-co-nalezy-wiedziec-o-tych-naturalnych-poszukiwaczach/ i jestem zdania, iż z pewnością każdy z nas również tak myśli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem, iż koty jako zwierzęta są całkiem miłe. Tym bardziej, iż ja także mam u siebie ciekawego kotka. Bardzo podoba mi się to co napisano w http://lotydalekodystansowe.pl/bialaczka-u-kota-leczyc/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie kociaki są całkiem popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kociaki są wielce ciekawymi pupilami i na pewno warto jest je mieć u siebie w mieszkaniu. Jak również napisano o nich w https://elubaczow.com/2021/01/20/kot-brytyjski-idealny-do-malego-domu/ i ja myślę,iż takie kocięta są naprawdę milutkie. W takiej sytuacji ja także myślę o tym aby wziąć jeszcze kolejnego kota do siebie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Marisa testuje i poznaje świat , Blogger