niedziela, 25 czerwca 2017

INNOWACYJNA * REWOLUCYJNA * INTELIGENTNA SZCZOTECZKA ORAL-B GENIUS 9000 #poprostugenius

Któż z nas nie kocha niespodzianek? Ja wręcz kocham!!!! Lubię ten dreszczyk emocji przy odpakowywaniu opakowania i to wielkie ŁŁAAAŁŁŁ z zachwytu. Tym razem w moje rączki trafiło bardzo ciekawe pudełko z imponującą zawartością. A mianowicie dzięki portalowi everydayme zostałam szczęśliwą Ambasadorką szczoteczki elektrycznej ORAL-B GENIUS 9000. Na samą myśl o przesyłce czekałam na nią z wyczekiwaniem i ciekawością jak dziecko. Sam moment rozpakowania paczki wywołał u mnie dużą dawkę radości i ekstazy, bo opakowanie było sporych rozmiarów. Drodzy Państwo dziś gwoździem programu będzie szczoteczka ORAL-B GENIUS 9000.



Już samo opakowanie robi wrażenie. Duże, estetyczne, atrakcyjne, ciekawe, przykuwające uwagę - duży plus za to. Skład zestawu to:
  • szczoteczka elektryczna ORAL-B GENIUS 9000, 
  • ładowarka, 
  • etui podróżne na szczoteczkę i końcówki wymienne oraz miejscem na wpięcie smartfona, 
  • kabel ładujący do etui (USB), 
  • pojemnik na końcówki, 
  • 4 końcówki wymienne (CrossAction, FlossAction, ProWhite, Sensitive), 
  • uchwyt na smartfona, 
  • gwarancja, 
  • instrukcja obsługi.



Zalety szczoteczki ORAL-B GENIUS 9000
Techologia Position Detection - Szczoteczka ORAL-B GENIUS wyposażona jest w specjale czujniki, które przekazują informacje o sile nacisku końcówki czyszczącej oraz rejestrują przebieg szczotkowania zębów. Wbudowany timer zaprogramowany na 2 minuty gwarantuje odpowiedni czas czyszczenia każdego obszaru jamy ustnej.

Aplikacja na smartfon ORAL-B - Aplikacja wykorzystująca technologię Bluetooth i pozwala na dwustronną komunikację szczoteczki i smartfona. Pobiera oraz wyświetla dane jakie rejestruje szczoteczka podczas mycia zębów jak również może zaprogramować szczoteczkę dla indywidualnych potrzeb i nawyków każdego użytkownika. 

System SmartRing - Jest to funkcja, która pozwala zaprogramować szczoteczkę, dostosowując ją do własnych preferencji. Szczoteczka sygnalizuje dany program jednym z 12 kolorów, które wyświetlane są na pasku umieszczonym wokół trzonka szczoteczki. Pierścień można również zaprogramować poprzez aplikację ORAL-B na smartfona, by podczas szczotkowania rozświetlał się wybranym kolorem. 

Czujnik siły nacisku - Szczoteczka została wyposażona w czujnik siły nacisku aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo użycia i ochronę dziąseł. Potrójny czujnik siły nacisku pomaga chronić dziąsła przed zbyt mocnym szczotkowaniem (pierścień SmartRing zapala się na czerwono).

6 różnych trybów pracy szczoteczki - Tryby pracy pozawalają dostosować szczoteczkę do indywidualnych potrzeb i preferencji, dzięki czemu staje się ona w pełni efektywna i dostosowana do stanu zdrowia i potrzeb Użytkownika. Dostępne tryby to:
  • Daily Clean- tryb czyszczenia codziennego, 
  • Pro Clean - tryb do nadzwyczajnego uczucia czystości (działa ze zwiększoną częstotliwością), 
  • Sensitive- tryb delikatnego czyszczenia (delikatne i dokładne czyszczenie wrażliwych obszarów), 
  • 3D White- tryb wybielania (polerowania), 
  • Gum Care - tryb pielęgnacji dziąseł (delikatny masaż dziąseł), 
  • Tongue Clean tryb czyszczenia języka. 

Nowoczesna bateria litowo-jonowa - Wytrzymuje ona nawet do 12 dni bez ponownego ładowania (mycie 2 razy dziennie po 2 minuty).

Technologia 3D Action - zapewnia trójwymiarowe czyszczenie (oscylacja, pulsacja, rotacja) do rozbijania i usuwania płytki nazębnej.

4 różne końcówki do szczoteczki: 
  • CrossAction - najnowsza końcówka czyszcząca, której włókna szczoteczki są ustawione pod kątem aby zapewnić dokładne czyszczenie, doskonale usuwa płytkę nazębną, 
  • Floss Action - wyposażona we włókna Micropulse, które sięgają głęboko do przestrzeni międzyzębowych, pomaga usunąć płytkę nazębną, 
  • 3D White - specjalnie zaprojektowana nasadka polerująca, która efektywnie usuwa przebarwienia, wybiela zęby w naturalny sposób, 
  • Sensitive - posiada bardzo delikatne włókna, delikatna dla zębów i dziąseł.

Etiu podróżne - wyposażone w funkcję ładowania szczoteczki i smartfona jednocześnie.



Co ja myślę o szczoteczce ORAL-B GENIUS 9000?
Ja jestem nią oczarowana! Zakochana! Uwielbiam ją! To cud na rynku szczoteczek! Moje zęby ją kochają! I mogę o szczoteczce tak wymieniać i wymieniać, bo jest rewelacyjna! Brak mi słów żeby powiedzieć co czuję, jest po prostu warta swojej ceny. Nigdy wcześniej nie używałam szczoteczki elektrycznej, uważałam, że nie jest mi potrzebna, ponieważ dbam o swoje zęby, codziennie je szczotkuję więc jest ok. A tu jednak byłam w błędzie - ta szczoteczka zrobiła rewolucję w mojej łazience. Po pierwszym szczotkowaniu nie mogłam się nadziwić i nachwalić jakie mam czyste, gładkie i piękne zęby. Cały czas ze wszystkich stron oglądałam je w lusterku i nie mogłam uwierzyć, że aż tak można mieć czyste zęby, wszystkie szczeliny między zębowe były wyczyszczone oraz dzięki aplikacji nie ominęłam żadnych zębów w buzi. Przyznam się Wam, że zmagałam się od zawsze z kamieniem nazębnym, a po kilku szczotkowaniach szczoteczką zauważyłam, że zęby wyglądają lepiej, są w lepszym stanie i kamienień znikł! Teraz cały czas chodzę i szeroko się uśmiecham do otoczenia. Lubię wszystkie tryby do mycia zębów, ale szczególnie przypadł mi do gustu Pro Clean oraz tryb czyszczenia języka.


Jestem ciekawa co Wy myślicie o szczoteczce ORAL-B GENIUS 9000?
Jakie są Wasze doświadczenia ze szczoteczką?
Jaki jest Wasz ulubiony tryb do mycia?
Jakie według Was ma wady i zalety?
Czy warto kupić?


Jestem ciekawa Waszych opinii i czekam na komentarze. 


Cena: ok 700 zł
#poprostugenius #everydayme



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Marisa testuje i poznaje świat , Blogger